Doprava a platba
Doprava
K uvedeným cenám pripočítavame nasledovné poštovné:
Doručenie kuriérom:
- dopravné ZDARMA na nákup tovaru pri celkovej cene objednávky nad 1500 EUR s DPH v rámci SR, doprava v rámci EURÓPY (Česká Republika, Maďarsko, Rakúsko...), náklady na dopravu budú kalkulované individuálne.
V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte osobitne a znamená, do koľko pracovných dní zvyčajne daný produkt odosielame (odovzdávame balík prepravcovi).
Dodacia doba môže byť uvedená napríklad ako:
„skladom“- tovar je skladom na centrálnom sklade na Slovensku, expedujeme na druhý pracovný deň
„skladom u dodávateľa“- expedujeme zvyčajne v priebehu 5 až 10 pracovných dní
„ na objednávku“ tovar bude expedovaný od dodávateľa v Indii, dodacia doba je cca 120 dní
Overiť dostupnosť - musíme overiť dostupnosť tovaru, ak je tovar skladom u dodávateľa v EU, tak dodacia doba je zvyčajne 14 pracovných dní
Pri jej určovaní vychádzame z dodávateľsko-odberateľských skúseností, ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 2 dní do 30 pracovných dní.. Ak je uvedené, že máme tovar na sklade, znamená to, že ho máme na centrálnom sklade v počte minimálne 1 kus a vieme vám ho vyexpedovať najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky. V prípade objednávky viac ako 1 ks tovaru, pri ktorom máme uvedené, že je na sklade, negarantujeme okamžitú dostupnosť všetkých objednaných kusov a budeme Vás kontaktovať na upresnení a doladení vašej objednávky.). Zákazník má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. Ak si objednáte produkt, ktorý dodávateľ vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite vás budeme informovať (telefonicky, e-mailom), stornujeme objednávku a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na Vami určený bankový účet, pokiaľ sa spolu nebude dohodnuté inak. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.
Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností „Predávajúceho“ expedované v čo najkratšom termíne, obvykle od 2 do 10 pracovných dní od dňa, keď „Predávajúci“ potvrdil prijatie elektronickej objednávky „Kupujúceho“ a to na mieste dodania uvedené v elektronickej objednávke. Dodacia doba je však rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých artiklov. Pre vybrané modely, „Predávajúci“ špecifikuje dátum jeho dodania priamo na stránke vybraného produktu.
„Kupujúci“ je informovaný o zaslaní tovaru e-mailom. Status elektronickej objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme. O statuse elektronickej objednávky je „Kupujúci“ taktiež upozornený emailom.
Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú „Kupujúcim“ v elektronickej objednávke. Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať „Kupujúceho“ pred dodaním tovaru „Kupujúcemu“ a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru „Kupujúcemu“. V prípade, ak „Kupujúci“ nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, „Kupujúci“ zodpovedá za škodu, ktorá vznikla „Predávajúcemu“ a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru „Kupujúcemu“. Náklady opätovného dodania tovaru „Kupujúcemu“ znáša „Kupujúci“.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na „Kupujúceho“ jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
Pri prevzatí tovaru je „Kupujúci“ povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených závadách spôsobených počas prepravy. Pokiaľ „Kupujúci“ tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, „Predávajúci“ neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá nemá viditeľne poškodený obal. Dopravca je povinný odovzdať tovar „Kupujúcemu“ po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca.
Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi „Kupujúcim“ a „Predávajúcim“.
Spôsob dodania tovaru
Tovar posielame kuriérom, alebo vlastnou dopravou. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní dané produkty odosielame. Je potrebne pripočítať 24 hodín pre doručenie kuriérskou službou.
Ak vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maili, resp. SMS o expedícii, kontaktujte nás prosím. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne okamžite poskytneme.